Lite som jag har gjort på lovet

Hej Hej!
Nu tänker jag bereta lite om vad jag har gjort.
I söndags så var vi hos mina kusiner i malå, det var kul, vi var ute och lekte i två stora snöhögar, när vi kom in så ritade vi och spelade sims2. vi så sov inte där men vi var där länge så när vi kom hem gick vi och la oss.
På måndagen gick jag på stan jag köpte en present till wilma som jag skulle vara med på tisdahgen men det beretar jag om sen, så efter jag hade varit på stan städade jag mit rum och sen till midagen fick vi fremande.
Och dagen efter var jag med wilma, det var jätte kul men dagen började inte så bra, när jag kom ditt skulle hon dammsuga lite, men när hon skulle gå upp med dammsugaren så hände det en hemsk sak, i trapen finns det ett fönster och i det fönatret står det två blommor och lite anat gjort av glas och med slangen så råkade wilma välta glas saken och en blomma så dom ramlade ner i trapen och vi fick städa både trapen och halen som var under men förutom det så hade vi kul! vi var uppe till 20 i 6 på morgonen!
Klocan 4 på tisdagen så kom salimi det är några som vi käner, v i åt mat och barnen fick leka med min gammla leksaker!

idag har jag spelat sims och varit hos mammas kusin!

tyvär så vill inte bilderna komma in på datorn:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0