Med wilma!

Hej! idag efter skolan var jag med min kompis wilma! när vi kom hem till mig så plockade vi fram ingridienser till kladkaka, och det blev värkligen en kladig kaka! jätte gotttttt!:)
efter det slapade vi en liten stund och sen for hon hem!
När hon hade farit åt jag midag, det blev lasang! gott!:) jag har också gjort läxan, eng+no! tråkit:(
på skolan har vi haft idrott no livskunskap och matte! vi skulle igentligen ha spanska men det blev inte för våran fröken var borta!♥
 
Jag har en sak som är väldigt jobig!:( om det är någon som är kristen som vill be för det så skulle det vara väldigt bra, för det är jätte jobigt! men ni får inte veta vad det är för det är lite privat! hihi!
men kram på er ha en fortsat bra dag!
här kommer bilder!♥






Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag är långtlångt långt ifrån att göra sånt. jag vill stanna som en proffsig blogg, och hur söt du än är, så kan jag inte göra så. jag har inte min blogg för att göra andra bloggar stora, tyvärr. brukar inte svara på kommentarer men jag hoppas du verkligen inte blir ledsen. finns bara inte på kartan för mig..tyvärr. kram.

2011-01-17 @ 21:58:07
URL: http://turnitoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0