har inte bloggat på ett tag!:(

Hej!jag har inte bloggat på ett tag, jag har velat men jag har inte liksom kunat.
jag har pluggat till ett prov som är imorgon i no, inte kul. jag hoppas att det går bra:)  så har jag set tv  och varit på kyrkan och sjungit<3hihi. så jag har inte kunat men nu ska jag skriva litte och lägga in några bider.
i mondags var jag och mamma på strömpilen och då köpte jag en tröja, två örhängen badchorts och ett läppglans!
vi skulle också köpa badkläder men affärerna hade inte fåt in några.
igår var 6-7:an på badet, det var därför jag skulle köpa bad kläder. det var ganska kul!
ja liksom idag har jag inte gjort så mycke i skolan har vi haft eng:( musi:) matte:( so:)
jag längtar tills imorgon när provet är slut:)
här kommer bilder<3







har ingen bild på leppglanset!
hej då ha en bra dag!<3

Kommentarer
Postat av: Elena

Jätte fina saker du har köpt! :)<3

2011-01-28 @ 13:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0