inte en jätte tråkig dag, fast jag har haft tråkiga lektioner!

tja bloggen<3
idag på skolan har vi haft matte, No,Idrott,livskunskap och spanska.
måndagar brukar vara tråkiga, men idag har det inte varit så trågkigt endå. matten var tråkig, jag gjortde typ inget. jag gjortde diagnosen men fatade inget.
No:n var så där. vi gjorde ett test på om vi hade förståt var våran lärare hade gått igenom. jag hoppas det gick bra! jag får se hur det gick imorgon.
idrotten var trist vi hade innebandy. livskunskapen såg vi på film, ganska slapt.
det var inte kul på spanska som vanligt.
nu är min pappa och brosha och handlar skridskor, när dom kommer hem ska jag och pappa åka och köpa en blomma till mitt rum:)
hej då! ha en fortsat bra dag!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0