fredag!

Hej! idag på skolan har jag typ inte gjort något, det är ju sista dagen på elevensvall:( så det enda jag gjorde var typ att städa och gå omkring.
jag slutade 2 som alla andara dagar och mina kompisar som är ett år yngre slutade tidigare, så dom for hem till mig och jag var inte hemma, hehe!
när jag kom hem fikade vi och sen gjorde vi litte olika saker<3
kl 20 i 6 for vi till dansen som börjar 6 och slutar kl7, vi dansade och leckte en lek det var kul<3
imorgon är det öppet hus på min skola hannaskolan på umedalen från 12 till 2, tror jag. kom gärna dit
efter det ska  nog wilma N följa mig hem och sova över, kul.

hej då!♥




Kommentarer
Postat av: Melicia

härliga bilder!

2011-02-25 @ 19:59:43
URL: http://melicias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0