My day today<3

Hej!<3
idag har var på skolan, vi har haft sv, matte och so:) vi skulle ha eng men det ble inte för vi pratade i grupper om elevens vall. jag ska ha bild och foto, jág hade först mode och foto men bytte<3
det är bara den här veckan kvar till elevens vall<3 längtar:)
idag har jag inget att göra ska bara typ göra läxan och se sveges mester kock kl 20.00<3
imorgon tror jag att jag ska på någon sång:) med wilma N och mirjam<3
jag har inte varit där någon gång men det har wilma och mirjam<3
just nu tränar jag på songer som vi ska sjunga på fire:)
hej då<3 kram♥


Kommentarer
Postat av: I S S A ♥

sv: läser lite :)<3

2011-02-16 @ 19:51:44
URL: http://lillaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0