tisdag

Hej! idag har det för en gångs skull varit kul på no, det var typ den roligaste lektionen idag. fas idrotten var också rolig för en gångs skull. idag har jag ingen läxa, det är jätte skönt!
jag hade borta min klocka, och jag var jätte ledsen. men jag badtill god, och då gick jag ner och tittade i min jack ficka och där ver den. jag blev jätte glad!<3
somm sakt är det projekdag imorgon vi ska jobba med sv och no. vi ska forska om någon uppfining och sen skriva en beretelse, inte jätte kul men det funkar.
ska fixa en ny header snart:)
hej då! kram<3

hade ingen bettre bilde på lager idag!

Kommentarer
Postat av: wilma

gå in på min blogg och kommentera vilken header du tycker att jag ska ha, ses (L)

2011-02-02 @ 11:55:21
URL: http://wilmisberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0