inte skrivit i veckan!

Hej! jag har inte skrivit på hella veckan för att jag har gjort andra saker och har inte orkat.
idag har jag varit på skolan såklart, i vår klass är vi bara 9 men idag var två sjuka och två blev sjuka under dagen. så vi var bara 5 elever på dom två sista lektionerna. både tråkigt men ganska skönt att bara vara 5:)
idag ska jag inte göra något specielt, bara typ läxor:( vi har eng sv och spanska:(
i skolan nu är typ bara 3 ämnen roliga det är bild slöjd och sv:)
kommer inte skriva något imorgon för då är det tv och data fri dag i min familj:( det är det varge torsdag:(
så då kommer jag nog skriva på fredag!
hej då,kram<3


fin bild?




fin bild?









Kommentarer
Postat av: Elena

Jätte fina bilder! :D<3

2011-02-10 @ 20:50:06
URL: http://ellabellans.devote.se
Postat av: wilma

sv: jag tycker den var söt<3. Ska jag ta bort den?

2011-02-11 @ 19:59:24
URL: http://wilmisberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0