hello!

Hej! idag har jag ju varit med wilma N, när vi vaknade ritade vi. sen gick vi ner och såg tv en stund sen åt vi frukost:) maka och mjölk<3 vi har varit i gropen och åkt skrana<3 efter det åkte vi till stan jag köpte ett par byxor<2 jag älskar dom<3
när vi kom hem till henne fickade vi och jag for hem vid 6. när jag kom hem åt jag och min familj tacos och sen pratade jag med matilda i telefon<3 nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik bloggar och chattar:)
imorgon ska jag fara på kyrkan och byta byxorna till en storlek störe<3
hej då<3 skriver nog imorgon:)


inte en sån finn bild men det här är mina nya byxor<3

fotade litte blommor i torsdags<3




Kommentarer
Postat av: wilma

najsiga byxor;), ha dom på måndag:D<3!

2011-02-19 @ 19:37:37
URL: http://wilmisberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0