hej igen!<3

hej! hoppas ni hade en bra alla hjärtans dag, det hade iallafall jag.
när jag kom hem var jag en litten stund med wilma N, men vi han bara vara med varadra en litten stund.
när min pappa kom hem kl 4 så for jag pappa mamma och min lille bror först och lämnade wilma sen for vi på restaurang, jag och min lille bror benjamin tog pizza och mina föräldrar tog något annat.
efter vi hade ätit färdigt for vi till några vänner från våran kyrka, där hade vi kul:)
när jag kom hem såg jag topmodel:)
idag har jag varit i skolan, hemma såg jag ett (R) på topmodel, läxa och mat. det var typ allt♥
hej då!<3


det här är min pappas systemkamera, det är bara det att den inte är digital:(


Kommentarer
Postat av: I S S A ♥

sv: a :) vad ska du göra på lovet då? :)

2011-02-15 @ 19:54:27
URL: http://lillaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0