har inget att göra!

Hej! jag har inget att göra. det enda jag har gjort idag är att vara vid datorn set tv och ätit.
just nu lyssnar jag på musik och chattar med två vänner som finns i mitt hjärta! men en av dom har loggade  ut hon heter matilda! hon bor i linköping:( och jag lila jag är här i umeå!
den andra är klara en av mina bästa vänner men hon bor alafal i umeå! "det är bra det klara at du inte flyttar om du skulle göra det skulle jag bli lesen och sur" hihih!

jag har skikat min uppgift iallafall. jag sk ase sveges mester kock sen det ska bli jätte kul! jag tycker det är vldigt bra, och litte spänande ibland! hihih!<3


det här är matilda en as bra vän!
 

och det här är min andra kompis klara hahah  det var den här bilden och fick av henne men den tuger hiih!
hej då! ses<3

Kommentarer
Postat av: klara

vad snygg jag blev! eller inte. hihi

2011-02-02 @ 19:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0