har inget att göra!

Hej! idag har jag typ gjort nada! som sakt är jag ju litte sjuk:( suk!
det jag har gjort är... typ tv, tv och enumer tv, ja´g har typ sety bebispogram:(
jag har också varit på datorn och sovit en stund.
nu ska jag snart gå och se mer tv, hehe<3 men jag ahr ingét annat att göra.
jag längtar tills imorgon, för då ska jag förmodligen till skolan och efter skolan ska jag följa med wilma N hem, för hon går på en sångkurs som jag har gåt förut och hon ska ha konsert imogon, det ska bli supper kul att få se henne sjung. när jag gick där så var hon och såg mig så nu imorgon ska jag se henne, kul som sakt<3

hej då<3




Kommentarer
Postat av: Mattiz

suuper fintöga!!<33:]

2011-02-24 @ 14:20:15
URL: http://mattizzz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0