fredag!

hej hej! idag har jag varit i skolan det var ganska slapt. för vi hade bara bild och sv. men på sv hade vi stavningsregler:( jag och min kompis wilma är typ sjuka fast jag är typ bara snuvig kanske lite feber, jag ska på dansen ikväll men kanske bara tittar på:( efter skolan var jag med min sjuka kompis wilma, vi såg typ bara på film, det var skönt!
imorgon ska jag på fortet i umeå. jag ska dit med wilma N och hennes bästa kompis hon  heter kornelia:)
det ska bli kul att träffa henne, men det kommer jag också att göra ikväll på dansen. hon ska inte dansa men titta på!
hej då! jag orkar inte skriva mer!♥ bilder↓




det kans mörkt och kalt för mig! men ha en bra helg!<3

Kommentarer
Postat av: alice

sv; det är bra :) händer ikväll?

2011-02-04 @ 17:52:03
URL: http://aliceellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0