Tisdag-ute i snön!

Hej! idag har jag varit utte i typ 2 tim med pappa benjamin hans kompisar och två små barn som bor på mit område där jag bor. vi hade jätte kul, vi bygde snökojor och litte annat.
när vi komme in hade mamma bakat bular. både kanel och vaniljbullar:]
det var jätte gott! vi fick äta så mycke vi ville men jag åt bara tre! bara vanilj bullar för jag gillar inte kanel bullar.
sen spelade jag pappa wiliam och ester spel först ett bamse spel för det ville dom spela sen något tärnings spel, det var kul! efter det for dom hem och jag sate mig vid dator medans benja min och hans kompisar nils och linus gick ut igen för att speonera!
de var det jag hade gjort idag typ! hej då kommer skriva mer imorgon!♥
tyvär så går det inte att få in bilderna!:(

Kommentarer
Postat av: Tina

FRÅGESTUND PÅ ELLAOTINA.BLOGG.SE :)

2010-12-29 @ 00:13:11
URL: http://ellaotina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0