lov!!!!!!!!!!!

Ja nu är det entligen lov! i tisdags var det skolavslutning men det konstiga var att vi gick igår också, det var för att inte skolan hade haft tilrekligt  med skoldagar.
men igår på skolan hade vi bara kul, vi fickade och lekte hela dagen fram till lurch och sen slutadet vi!
då när jag kom hem pakade jag för att jag och min familj skulle först till mormor i bjurholm och sen till farmor i öjebyn. vi åt midag och ficka hos mormor, maten var inte jätte god men den gick att äta. åå fikat var jätte jätte gott det var en paj med äpplen och röda vinbär, som sakt det var super gott.
efter vi hade varit där skulle vi till farmor det var väldigt drykt för att vi hade ju farit till mormor och till farmor som bor i öjebyn utanför piteå, så vi var tvungna att åka tillbacks samma väg och sen vidare till farmor och det tog typ 4 tim från mormor till farmor. när vi kom fram så fickade vi  macka och te och sen kom mina små kusiner men en av dom sov och dom är jätte sötta!!!! när vi var klara där for vi till pappas bror där vi skulle sova.
och nu sitter jag vid datorn hos min farbror och snart kommer mina små kusiner oskar och emma det ska bil jätte kul!♥♥ vi ska vara ute och leka i snön!


Kommentarer
Postat av: wilma

sv: ja, det var riktigt kul:D

2010-12-23 @ 15:15:15
URL: http://wilmisberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0