litte allt möjligt

idag ska jag lägga ut bilderna från igår! men först ska jag berete vad jag har gjort idag!
på morgonen vaknade ja ghos julannda i henes loft säg vi hade sovit där tillsammans,kvällen inan hade vi ju varit barn vakt åt line det var kul! ja sen gjorde vi onte så mycke vi låg och myste en stun sen gick vi upp och åt frukost.det var gott, rostat bröd med sylt! mums♥efter det gjorde vi litte allt möjlit julanda stog på huvudedt vi tittade vi foto album sen hon var litten(jätte sött),gjorde i årning oss m.m
efter vi hade ätit mat så for gisela julandas mamma ja julanda och lämnade line, och sen lämnade dom mig!
då var min kusin hemma hos mig vi fickade först sen gick vi upp till mit rum och ritade, det var kul!♥
när hon hade farit såg jag oc min lile bror benjamin på film(trolkarens lärling) den är jätte bra! sen den♥
och nu siter jag vid datorn! är på msn och bloggar! det har varit en bra dag! men nu när jag jar varit med jullis hella helgen käns det lite tomt:( tyvär har jag inga bilder från idag:(
 


Kommentarer
Postat av: Melicia

det verkar som om ni haft det riktigt awesome! :) kram på dig

2010-12-19 @ 20:51:16
URL: http://www.melicias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0