igår & idag!

♥hej hej idag ska jag bereta om igår och idag!
ja igår tor jag det ganska lungt på morgonen åt jag så klart frukost i lungn och ro:)hihi.
sen for vi till min farmor och där åt vi mat och fickade och vi sa också hej då till mina små kusiner oskar och emma:) dom bor i göteborg:( efter det hade åkt så for vi till gotis och städade för att vi var ju där på julafton, på julafton fick jag en lampa,klocka,två fotoalbum,ring,hårnålar,pengar,presentkort och lukttvålar m.m jag blev jätte nöjd! sen for vi hem till min farbror och såg fångarna på fortet och natten på muset.
idag på morgonen durshade jag, sen for jag mamma och pappa på stan jag köpte en tröja och en kofta! men eftersom jag inte är hemma så kan jag inte lägga in några bilder men ni får kanske bilder på julen och kläderna idag eller så får ni dom imorgon!
ses hej då!puss puss!<3♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0