en till mysig kväll med julanda!

hejsan hejsan!
idag har jag och julanda haft jätte kul! vi vaknade kl typ halv 10 hema hos mig.
sen for vi på stan och jag klipte mig det biev jätte finnt tycker jag fast min frisör gitlois( vet inte hur hon stavr)inte klipte så mycke! jag klipte mig på på clip room! det är en jätte bra salong! jag rekomenderar DIG att klipa dig där.
sen for vi och köpte en kavaj till julanda på hm,som hon ska ha på skolavslutningen den var\är jätte fin!
och jag köpte en julklap åt pappa men det kan jag ju inte säga vad det är om pappa läser deta inlägg.
efter det for vi och åt på tegsgrillen det rekomenderar jag också dår gör dom jätte god mat, vi åt ett skråv var det var SUPPER gott!!!!!!!
när vi hade komit hem till julanda gjorde vi inte så mycke vi smsade typ och kolade i skol katalogen!:) det var kul! och närmare kvällen skulle vi vara barnvakt åt line julandas lila syster för att julandas mamma och pappa skulle och äta jul bord då gjorde julanda midga det bliev ponfrit och köt! jätte gott!
sen såg vi fil"varnin för  vilda djur" och nu läser vi saga för line.
jag ska inte sova nu men god natt! sov sött puss puss!:)<3
ps: imorgon kommer bilderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0